Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen proberen wij altijd binnen 48 uur te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van MyParcel en PostNL. Met de altijd up-to-date Track & Trace informatie kunt u uw pakket van deur tot deur volgen. Helaas kan Mijn Schoentjes het moment van aflevering niet garanderen.

                                                                                                                                                                                       

Ophalen op afspraak

Het is ook mogelijk om de schoentjes op te halen in Simpelveld (L). Dit kan op afspraak. Stuur een bericht naar info@mijnschoentjes.nl of WhatsApp naar 06 17 288 590 (bereikbaar op werkdagen tussen 18.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 en 12.00 uur).

                                                                                                                                                                                        

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mijnschoentjes.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het retourformulier vindt u hier.

                                                                                                                                                                                              

Waarom geen gratis retourneren?

Het is ons doel om kwalitatief goede kinderschoenen aan te bieden voor een eerlijke prijs. Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden, bieden wij geen gratis retourneren aan. Zouden wij dat wel doen, dan zou dit betekenen dat wij al onze prijzen moeten verhogen. En dat doen we liever niet.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@mijnschoentjes.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

                                        

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@mijnschoentjes.nl. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Toch klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mijnschoentjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

                                                                                                                                                                                                

 

 

© 2018 - 2021 Mijn Schoentjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel